ÁSZF
Fehérvadász Vendégház
ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek – Fehérvadász Vendégház
- Bevezető rendelkezések:
A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szállásadó és a Vendég között szálláshely szolgáltatás és kapcsolódó szolgáltatások tárgyában létrejött szerződés feltételeit szabályozza. Az ÁSZF elfogadásával a szerződés létrejön.
A Fehérvadász Vendégház szálláshelyre (a továbbiakban: Szálláshely) több közvetítő oldalon is lehet szobát foglalni, valamint a Szállásadó által üzemeltetett www.fehervadaszvendeghaz.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) is lehetőség van erre. A jelen ÁSZF a Weboldalon történő foglalások, telefonon történő foglalás, email-ben történő foglalás folyamatára, valamint – a foglalás helyétől függetlenül – minden Vendégre vonatkozik.
A Weboldalon történő foglalással, továbbá a Szolgáltatás igénybevételével a Vendégek elfogadják a jelen ÁSZF-et, valamint a mellékletet képező házirendet is.
2. Fogalmak:
Szállásadó: a Fehérvadász Vendégház tulajdonosa és üzemeltetője: Hári Izabella (székhely: 9700 Szombathely, Vadász utca 1A)
Elérhetőségek:
– Weboldal: www.fehervadaszvendeghaz.hu (www.webnode.fehervadaszvendeghaz.hu)
– Telefonszám: Hári Izabella 30-558-1588
– E-mail cím: hariizabella1@gmail.com
– Postai elérhetőség: 9700 Szombathely, Vadász utca 1A
Szolgáltatás: Fehérvadász Vendégház 9700 Szombathely, Vadász utca 1A szálláshelyen történő szálláshely szolgáltatás és kapcsolódó szolgáltatások.
Vendég: a Szolgáltatást igénybe vevő személy.
Szálláshely: Fehérvadász Vendégház, Vadász utca 1A
III. Szolgáltatások köre és jellege
A Szállásadó a Szálláshelyen 2 db kétágyas és 1 db négyágyas szobával várja a Vendégeket.
A szobák felszereltsége és további részletes információk, valamint a használattal kapcsolatos előírások a Házirendben találhatóak, amely jelen ÁSZF mellékletét képezi. Foglalás menete emailben a hariizabella1@gmail.com email címre küldve a szállásadó visszaigazolását követően.
A Weboldalon vagy telefonos tájékozódás után minden esetben írásos foglalási megrendelőt kell küldeni hariizabella1@gmail.com e-mail címre. A foglaláshoz a Felhasználónak meg kell adnia nevét, e-mail címét és az érkezés dátumát, valamint a távozás időpontját és a foglalásban részt vevő személyek számát és 18 év alatti személy esetén a gyermek életkorát. A kiválasztott szoba és az érkezési, távozási időpont megadását követően küldhető el a foglalás. Továbbiakban a Szálláshely írásos válasz emailben visszaigazolja a foglalást és rögzíti a foglalási feltételeket. Ekkor még módosíthatók az adatok, javíthatók az esetleges adatbeviteli hibák. A Szállásadó nem felel a Felhasználó által megadott adatok pontosságáért, helyességéért, valódiságáért.
A Foglalás feltételeinek elfogadása esetén ezt minden esetben válaszlevéllel írásban kell elküldeni a hariizabella1@gmail.com e-mail címre.
A foglalás elküldésével jön létre a szerződés, amely nyelve magyar és írásba foglaltnak minősül. A foglalás elküldését követően a Vendég a megadott e-mail címére visszaigazoló e-mailt kap, amelyhez mellékletként elküldésre kerül jelen ÁSZF (2023.05.15 után) és a Házirend is.
A Szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól. Abban az esetben, ha a Vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a Szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, akkor is köteles a Szolgáltatás teljes ellenértékét a Szállásadó részére megfizetni, a Szállásadó pedig jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A Vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szobát a Szállásadó jogosult újra értékesíteni.
3. Fizetés
A Szolgáltatásért a foglalás véglegesítésekor feltüntetett ellenértékét kell kifizetni, amelyet az alábbi módokon és határidőben tehet meg a Vendég:
Előleg
– Az írásban létrejött szállásfoglalási szerződés (ÁSZF elfogadása) után az előleget (amely a teljes foglalás díjának 50 %-a) az érkezést megelőzően a foglaláskor kell teljesíteni.
A foglalás visszaigazolása mindaddig ajánlatnak minősül, amíg a foglaláshoz szükséges előleg számlánkra meg nem érkezik.
Amennyiben az előleg nem érkezik meg, úgy a foglalás törlődik a rendszerből.
– Az előleg átautalással fizetendő.
Fennmaradó összeg
– A fennmaradó összeg az érkezéskor a helyszínen fizethető készpénzzel vagy átutalással.
A feltüntetett ellenérték összege tartalmaz minden adót, kivéve az idegenforgalmi adót, amelyet a Vendég ezen felül a Szálláshelyre érkezéskor köteles megfizetni.
4. Elállás, távolmaradás, felmondás
A Vendéget a szoba elfoglalásáig elállási jog, ezt követően felmondási jog illeti meg. A Vendég távolmaradását elállási joga gyakorlásának kell tekinteni, az elállás időpontja a várt érkezésének időpontja.
– Amennyiben az elállás a foglalás szerinti érkezési napot megelőző 30. nap előtt történik a lemondás még díjmentes, tehát a már megfizetett összeg 100 %-a visszajár.
– Amennyiben ezt követően (tehát a foglalás szerinti érkezési napot megelőző 15.-29. napok között történik az elállás, vagy felmondás, akkor az előleg 50%-a Szállásadót illeti.
– Amennyiben ezt követően (tehát a foglalás szerinti érkezési napot megelőző 14.- 1 napok között történik az elállás, vagy felmondás, akkor az előleg teljes összege a Szállásadót illeti.
– Az érkezéskor kifizetett teljes szállásdíjból visszatérítés nem jár.
Az elállást, felmondást (tehát a foglalás lemondását) kizárólag írásos formában fogadja el a Szállásadó, azzal, hogy írásos formának minősül az emailben történő közlés is.
VII. Szolgáltatás igénybevétele
Az igénybevétellel kapcsolatos tudnivalókat a jelen ÁSZF mellékletét képező Házirend tartalmazza.
A Szállásadó jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a Szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:
• a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve egyéb helyiségeket,
• a Vendég a Szálláshely rendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,
• a Vendég a Szálláshely alkalmazottaival, vagy vendégeivel kifogásolható módon, durván viselkedik, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
A Vendég a Szolgáltatást a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe.
VIII. Panaszkezelés, jogorvoslati lehetőségek
A Szállásadóval vagy a Szolgáltatással kapcsolatos bármely esetleges panaszt írásban a Szállásadó fenti címeire, szóban személyesen vagy a fenti telefonszámon keresztül jelentheti be a panaszt tevő. A szóban közölt panaszról a Szállásadó haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.
A panaszt a Szállásadó haladéktalanul, de legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és ennek tárgyában hozott döntésről, valamint esetleges intézkedésekről ugyanezen határidőn belül tájékoztatja a panaszbejelentőt.
Záró rendelkezések
Ezen szabályok és feltételek, valamint szolgáltatásainkkal kapcsolatos eljárások a magyar törvények alapján lettek meghatározva és aszerint értelmezendők. A jogviszonyra egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt kell alkalmazni.
Köszönjük együttműködésüket és kellemes kikapcsolódást kívánunk!